اولین سمینار آموزشی و انگیزشی سونامی تغییر 27 دی 1402

Mohammad Shoja

سرویس کار با همکاری اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی مشهد

 

اولین سمینار آموزشی سرویس کار با همکاری اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی مشهد با موفقیت و استقبال واحد های صنفی این اتحادیه در تاریخ 27 دی ماه 1402 در سالن اجلاس اتاق اصناف مشهد برگزار گردید.

 

Mohammad Shoja

چکیده ای از سخنرانی جناب آقای مهندس اردکانی ریاست محترم اتحادیه:

ما در رابطه با این جلسه ماه ها کار کردیم و جناب آقای دکتر ضمانی مقدم (مدیر عامل محترم سرویس کار)  تئوری هایی داشتند که در این رابطه با کمک جناب آقای مهندس گندمی (بازرس محترم اتحادیه) و مهندس تمیزکار (نائب رئیس محترم اتحادیه) عملی شد و مشکلات مربوطه را با هماهنگی آقای دکتر رفع کردیم که بتوانیم این جلسات را برگزار کنیم.

منتها نکته ای که الان خیلی مهمه آموزش این داستانه (آموزش در خصوص بازار آنلاین سرویس کار و فروش در دنیای کسب و کارهای آنلاین)

یعنی اینکه ما دنبال آموزش باشیم، دنبال مشاور باشیم، دنبال پیشرفت باشیم...

مجموعه های بزرگ و آنلاین (بازار آنلاین سرویس کار) چون امکانات دارند، پول دارند و اعتبار بالایی دارند خیلی موفق عمل می کنند.

ما اگر بخواهیم دست تنها و به شیوه سنتی کار کنیم مطمئنا اتفاق هایی (سونامی تغییر و مرگ کسب و کارهای سنتی) که آقای دکتر گفتند برای ما هم پیش میاد.

بنابراین ازتون خواهش میکنم همسایه ها، دوستان و کسانی که باهاشون در ارتباط هستید را تشویق کنید که به سمت آموزش بیان و بریم به سمت فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی (فروشگاه های داخلی بازار آنلاین سرویس کار) که بتوانیم موفق شویم.

خواهشمندم مشارکت داشته باشید و دوستان دیگر هم روشن کنید زیرا بسیار آینده روشنی در این طرح می بینم. (طرح بازار آنلاین سرویس کار)

کلیپ مصاحبه تصویری بزودی بارگذاری می شود.

Mohammad Shoja

چکیده ای از سخنرانی جناب آقای دکتر ضمانی مقدم مدیر عامل محترم سرویس کار:

دنیا در حال تغییر است...

و ما هم باید تغییر کنیم، ما نمی توانیم کارهای تکراری انجام دهیم ولی انتظار نتیجه متفاوت داشته باشیم.

دوران سخت کرونا خیلی چیزها را در ما تغییر داد و یکی از مهمترین آنها باور بود.

کرونا زنگ خطری به وسعت یک دنیا بود و این پیام را به همه دنیا صادر کرد که شاید این آخرین سونامی برای تعطیل شدن کسب و کارها نباشد.

سونامی تغییر دنیای تکنولوژی خیلی وحشتناک تر از سونامی بلایای طبیعی است، زیرا اولین هدف سونامی دنیای تکنولوژی کسب و کارهای سنتی است، پس بهتر است قبل از اینکه این موج های عظیم برای ما تصمیم بگیرند خودمان برای تغییر شیوه کسب و کارمان تصمیم بگیریم.

بازار آنلاین سرویس کار بستری حرفه ای، مطمئن، مدرن و ایمن برای فعالیت تمامی صاحبین کسب و کار در حوزه لوازم یدکی می باشد و نوید این را به همه اتحادیه ها و اصناف در ایران می دهیم که بزودی گسترش سرویس کار در کمتر از یکسال آینده به کل کشور خواهد بود و این امر قطعا در سال 1403 محقق خواهد شد.

کلیپ مصاحبه تصویری بزودی بارگذاری می شود.

Mohammad Shoja

Mohammad Shoja

Mohammad Shoja

 

لینک ویدیو